Terms & Conditions
ET
RU

ÜLD-JA OSTUTINGIMUSED

Üldine

Käesolevad kasutustingimused reguleerivad Põrguvärav OÜ, registrikood 14169599, Harjumaa, Tallinn, Osmussaare 4, 13619, (Ettevõtja) ja ostu sooritanud isiku (Kliendi) vahel tekkivaid õigussuhteid kaubamärkide toodete ostmisel-müümisel ).

- Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poe vahendusel toodete turustamisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigi seadused.

- Ettevõtja võib muuta e-poe kasutustingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Muudatustest teavitatakse e-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.


Rehvikaubamaja veebilehel toodud kaupade hinnad 

- Toodete hinnad on toodud toodetelehel eurodes ning sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu 20%.
- Toodete hinnale lisandub tellimuse vormistamise käigus Kliendi poolt valitud tarneviisile vastav kohaletoimetamise tasu.
- Tarneviis valitakse ning kohaletoimetamistasu arvutatakse ostukorvis.
- Sooduskoodi olemasolul arvutatakse toote allahindlus peale sooduskoodi sisestamist ostukorvis.


Utiliseerimistasu sisaldub rehvide väljamüügihinnas

Alates 01. jaanuarist 2006 kehtib kõikidele Eesti Vabariigis müüdavatele rehvidele tootjavastutuse kohustus, mis tähendab, et tootja/maaletooja/hulgi- või jaemüüja on kohustatud tagama rehvide kasutamisest tekkivate jäätmete (vanade rehvide) kokkukogumise ja nende taaskasutamise või kõrvaldamise. Rehvidele kehtestatud utilseerimistasu annab võimaluse tarbijal kasutamiskõlbmatud või vanad rehvid müüjale tagastada (tarbija enda kulul) ja müüjal lasub tootjavastutuse kohustus need rehvid nõuetekohaselt utiliseerida.


Ostu vormistamine ja kauba eest tasumine

Kliendil on võimalus Rehvikaubamaja veebilehel valida endale sobilik kaup ja lisada ostukorvi.

Rehvikaubamajast pakutavate rehvide ostmiseks on kaks võimalust:


1. Kliendil on võimalus osta endale sobilikud rehvid Rehvikaubamaja veebilehelt, sooritades ostetavate rehvide läbi Maksekeskuse pangalinkide või krediitkaardi.
2. Klient võib valida endale sobilikud rehvid ja sooritada ost Rehvikaubamaja kaupluses Osmussaare 4, 13619, Tallinn. Kauba eest saab tasuda kohapeal sularahas või maksekaardiga.

Raha laekumisel ettevõtte kontole, alustame kauba tarnimist Kliendile. Kui arve tasumine või laekumine toimub puhkepäeval, toimub kauba tarnimine järgneval tööpäeval.

Põrguvärav OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ja maksja andmeid edastatakse makse teostamiseks volitatud töötlejale Maksekeskus AS-le.

Kuidas tellida ja osta läbi Rehvikaubamaja veebilehe

Ostu sooritamine läbi Rehvikaubamaja veebilehe on lihtne.
Sisestades Tootekataloogi all olevasse otsingumootorisse Toote mõõdud (laius, kõrgus, diameeter), leiab Klient endale sobiva Toote. Valikut saab laiendada ka sõiduki tüübi, aastaaja ja tootja järgi.
Peale Toote väljavalimist vajuta „Lisa ostukorvi“. Ostukorvis on Kliendil näha valitud Toode/Tooted.
Ostukorvis on võimalik muuta Toote kogust, peale muudatust tuleb vajutada „Uuenda ostukorvi“.
Ostu kinnitamiseks tuleb vajutada „Soorita ost“.
MAKSJA ANDMED lehel tuleb Kliendil sisestada oma andmed ning valida


Kauba kättesaamisviis. Valikus on kaks varianti:
1. Soovin rehvide transporti (12€)
2. Tulen rehvidele ise järgi

Edasi saab Klient valida, kas jätkab Tellimuse tegemist vajutades „Jätka“ või suundub oma Tellimuse juurde tagasi, vajutades „Tagasi“. Vajutades „Jätka“ suunatakse Klient edasi TELLIMUSE ÜLEVAATE lehele.


Tellimuse kinnitamiseks tuleb vajutada „Kinnita tellimus“.


Peale mida on Tellimus sooritatud ning Kliendi Tellimus vastu võetud.
Tellimuse kinnituseks saadetakse Kliendi e-aadressile Rehvikaubamaja Tellimus, milles teavitatakse Klienti arve laekumisest esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 1 tööpäeva jooksul.

Tellimus kinnitatakse peale arve tasumist.
Arvet on võimalik tasuda ülekandega ettevõtte kontole kui ka kaardimakse või sularahas Rehvikaubamaja kauplusse Tallinn, Osmussaare 4, 13619. Kaup toimetatakse Kliendile 4 tööpäeva jooksul peale arve laekumist.


 Kui siiski tekib Tellimuse sooritamisel küsimusi, siis palun pöörduge julgesti Rehvikaubamaja klienditoe poole helistades numbril 6 139 713.

Kauba saadavus/tarneaeg

Rehvikaubamaja veebilehel kuvatud Toodete tarneaeg on 1-7 tööpäeva pärast Kliendi tellimuse põhjal esitatud arve tasumist (raha laekumist Rehvikaubamaja pangakontole).

Kui tellitud Kaup pole pärast tellimuse esitamist saadaval või on ette näha viivitust tarneajas, võetakse Kliendiga ühendust ühe tööpäva jooksul.

Kauba kohaletoimetamine

Kauba kohaletoimetamisel on kaks varianti: 

1. Kullerteenus üle Eesti. Kaup toimetatakse Kliendi soovitud aadressile mida täidab klient tellimuse vormistamisel.  
Rehvikaubamaja tarnib tooteid volitatud kullerteenusega Eesti riigi piires. 
Kuller ettevõtte juriidiline nimi: 24express OÜ

2. Tulen rehvidele ise järgi tallinna esindusse.


Transpordikulud

Transpordikulu Eesti piires on 12 EURi.


Kauba tagastamine

- Kliendil on õigus Rehvikaubamaja veebilehelt ostetud kaup tagastada 14 päeva jooksul peale kauba kätte saamist.
- Kauba tagastamisega seotud kulud kannab Klient, välja arvatud juhtudel, kui saadud kaup ei vastanud tellitule.
- Kui kliendi tellitud kaup ei vasta tellitule või veebilehel eksponeeritule, vahetatakse Kaup õige vastu või võimaldatakse Kliendil vahetada tellitud Toode uue samaväärse Toote vastu.
- Tehingust taganemisel tagastab Ettevõtja Kliendile tema poolt tasutud summad, sh toote Kliendile toimetamise tasu, kandes tagastatava summa Kliendi pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul peale toote jõudmist Ettevõtjani või Kliendi poolt esitatud tõendi saamist toote tagasisaatmise kohta. Ettevõtjal on õigus tasutud summade tagastamisega viivitada seni, kuni Klient on toote tagastanud või esitanud tõendi toote tagastamiseks üle andmise kohta postiasutusele. Taganemisõiguse kasutamisel kannab Klient kõik toote tagastamisega seotud otsesed kulud.

NB! Tagastatud kaup peab olema kasutamata (rehvidega ei tohi olla sõidetud, velgedel paigaldatud ega demonteeritud).


Kauba garantii

Kliendi tellitud kaup on transpordil Rehvikaubamaja laost kuni Kliendile kättetoimetamiseni kaitstud Rehvikaubamaja ja tema kullerpartneri vastutusel. Rehvikaubamaja tagab Kauba asendamise või kauba maksumuse kompenseerimise mistahes juhtumil, mis puudutab saadetise kadumist või riknemist väljasaatmise momendist kuni Kliendi poolt määratud aadressil kauba üleandmiseni.

Müügigarantii tingimused

1. Kõikidele Põrguvärav OÜ poolt müüdud Toodetele kehtib tootjatehase poolt antud garantii 2 aastat.
2. Põrguvärav OÜ poolt vahendatav tootjatehase poolt antud garantii katab nii Toote materjali kui ka tootmisest (tootmisprotsessist) tulenevad vead.
3. Garantii alla ei kuulu alljärgnevad rehvide vigastused ja valest kasutamisest tingitud juhtumid: – rehvid, mis on kasutatud üle mustri kulumispiiri – rehvide vigastused, mis on tekkinud teeolude tõttu – rehvide vigastused, mis on tekkinud õnnetusjuhtumite (avarii, tulekahju vms) tagajärjel – vigastused, mis on tekkinud rehvide valest ekspluateerimisest (vale rehvirõhk, vale kokkujooks, balansseerimata rattad, rikkis amortisaatorid, auto ülekoormus, kettide kasutamine, naelutamine, võidusõit, off-road jms) – remonditud ning taastatud rehvid – ettekavatsetult rehvidele tekitatud vigastused
4. Müügigarantii andja on Põrguvärav OÜ, aadressiga Osmussaare 4, 13619, Tallinn
5. Garantii taotlemise aluseks on garantii taotleja poolt saadetud koopia ostuarvest koos vea kirjelduse ja taotleja kontaktandmetega Põrguvärav OÜ e-mailile: info@rehvikaubamaja.ee
6. Vealisele tootele tehakse põhjalik ekspertiis. Kui läbiviidud ekspertiis tõestab materjali- või tootmisvea, siis rehv parandatakse, asendatakse uuega või hüvitatakse rahaliselt. Põrguvärav OÜ vahendab kauba parandamist, vahetamist või kompenseerimist tootja ja Kliendi vahel.
7. Põrguvärav OÜ poolt vahendatud ekspertiisi tulemusega mittenõustumise korral suunatakse probleemne toode erapooletusse ekspertiisi. Kui erapooletu ekpertiisi tulemus ühtib Põrguvärav OÜ poolt vahendatud ekspertiisi tulemusega, katab ekspertiisi kulud garantii taotleja. Ekspertiisi aeg on sellisel juhul maksimaalselt 4 kuud.
8. Garantiijuhtumi välistuse korral on Põrguvärav OÜ-l õigus esitada Kliendile arve alljärgnevate kulude kohta: – vealise toote saatekulud Põrguvärav OÜ-le ja tagasi garantii taotlejale – erapooletu ekspertiisi kulud ning sellega seonduvad saatekulud
9. Põrguvärav OÜ kohustub hüvitama müügigarantii ajal toote parandamise või asendamisega kaasnevad kulud. Lisaks müügigarantiist tulenevatele õigustele on Põrguvärav OÜ Klientidel ka teistest EV kehtivatest seadustest tulenevate õiguste kasutamise võimalus. Võlaõigusseadusest tulenevalt võtab Põrguvärav OÜ vastutuse puuduste eest, mis on tootel ilmnenud kahe aasta jooksul arvates toote üleandmisest Kliendile.


ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

Milliseid isikuandmeid töödeldakse − nimi, telefoninumber ja e-posti aadress; − kauba kohaletoimetamise aadress; − pangakonto number; − kaupade ja teenuste maksumus ja maksetega seotud andmed (ostuajalugu); − klienditoe andmed.

Mis eesmärgil isikuandmeid töödeldakse

Isikuandmeid kasutatakse kliendi tellimuste haldamiseks ja kauba kohaletoimetamiseks. Ostuajaloo andmeid (ostu kuupäev, kaup, kogus, kliendi andmed) kasutatakse ostetud kaupade ja teenuste ülevaate koostamiseks ning kliendieelistuste analüüsimiseks. Pangakonto numbrit kasutatakse kliendile maksete tagastamiseks. Isikuandmeid nagu e-post, telefoni nr, kliendi nimi, töödeldakse selleks, et lahendada kaupade ja teenuste osutamise seonduvaid küsimusi (klienditugi). Veebipoe kasutaja IP-aadressi või teisi võrguidentifikaatoreid töödeldakse veebipoe kui infoühiskonna teenuse osutamiseks ning veebikasutusstatistika tegemiseks.

Õiguslik alus

Isikuandmete töötlemine toimub kliendiga sõlmitud lepingu täitmise eesmärgil. Isikuandmete töötlemine toimub juriidilise kohustuse täitmiseks (nt raamatupidamine ja tarbijavaidluste lahendamine).

Vastuvõtjad, kellele isikuandmed edastatakse

Isikuandmed edastatakse veebipoe klienditoele ostude ja ostuajaloo haldamiseks ja kliendiprobleemide lahendamiseks. Nimi, telefoninumber ja e-posti aadress edastatakse kliendi poolt valitud transporditeenuse pakkujale. Kui tegemist on kulleriga kohale toimetatava kaubaga, siis edastatakse lisaks kontaktandmetele ka kliendi aadress. Kui veebipoe raamatupidamine toimub teenusepakkuja poolt, siis edastatakse isikuandmed teenusepakkujale raamatupidamistoimingute tegemiseks. Isikuandmeid võidakse edastada infotehnoloogia teenuste pakkujatele, kui see on vajalik veebipoe funktsionaalsuse või andmemajutuse tagamiseks.

Turvalisus ja andmetele ligipääs

Isikuandmeid hoitakse zone.ee serverites, mis asuvad Euroopa Liidu liikmesriigi või Euroopa Liidu majanduspiirkonnaga liitunud riikide territooriumil. Andmeid võidakse edastada riikidesse, mille andmekaitse taset on Euroopa Komisjon hinnanud piisavaks ning USA ettevõtetele, kes on liitund andmekaitse kilbi (Privacy Shield) raamistikuga. Juurdepääs isikuandmetele on veebipoe töötajatel, kes saavad isikuandmetega tutvuda selleks, et lahendada veebipoe kasutamisega seonduvaid tehnilisi küsimusi ning osutada klienditoe teenust. Veebipood rakendab asjakohaseid füüsilisi, organisatsioonilisi ja infotehnilisi turvameetmeid, et kaitsta isikuandmeid juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, kaotsimineku, muutmise või loata juurdepääsu ja avalikustamise eest. Isikuandmete edastamine veebipoe volitatud töötlejatele (nt transporditeenuse pakkuja ja andmemajutus) toimub veebipoe ja volitatud töötlejatega sõlmitud lepingute alusel. Volitatud töötlejaid on kohustatud tagama isikuandmete töötlemisel asjakohased kaitsemeetmed.

Isikuandmetega tutvumine ja parandamine

Isikuandmetega saab tutvuda ja teha parandusi veebipoe kasutajaprofiilis. Kui ost on sooritatud ilma kasutajakontota, siis saab tutvuda isikuandmetega klinditoe vahendusel.

Nõusoleku tagasivõtmine

Kui isikundmete töötlemine toimub kliendi nõusoleku alusel, siis on kliendil õigus nõusolek tagasi võtta teavitades sellest kliendituge e-posti teel.

Säilitamine

Veebipoe kliendikonto sulgemisel kustutatakse isikuandmed, va juhul kui selliseid andmeid on vaja säilitada raamatupidamise jaoks või tarbijavaidluste lahendamiseks. Kui veebipoes on ost sooritatud ilma kliendikontota, siis säilitatakse ostuajalugu kolm aastat. Maksetega ja tarbijavaidlustega seotud vaidluste korral säilitatakse isikuandmed kuni nõude täitmiseni või aegumistähtaja lõpuni. Raamatupidamise jaoks vajalikud isikuandmed säilitatakse seitse aastat.

Kustutamine

Isikuandmete kustutamiseks tuleb võtta ühendust klienditoega e-posti teel. Kustutamistaotlusele vastatakse mitte hiljem kui kuu aja jooksul ning täpsustakse andmete kustutamise perioodi.

Ülekandmine

E-posti teel esitatud isikuandmete ülekandmise taotlusele vastatakse hiljemalt kuu aja jooksul. Klienditugi tuvastab isikusamasuse ja teavitab isikuandmetest, mis kuuluvad ülekandmisele.

Otseturustusteated

E-kirja aadressi ja telefoninumbrit kasutatakse otseturundusteadete saatmiseks, kui klient on andnud vastava nõusoleku. Kui klient ei soovi saada otseturustusteateid, siis tuleb valida e-kirja jaluses vastav viide või võtta ühendust klienditoega.

Vaidluste lahendamine

Isikuandmete töötlemisega seotud vaidluste lahendamine toimub klienditoe vahendusel info@rehvikaubamaja.ee.
Järelevalveasutus on Eesti Andmekaitse Inspektsioon (info@aki.ee).

PRETENSIOONI ESITAMINE 

- Toodete nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest vastutab Ettevõtja 2 aasta jooksul alates toodete Kliendi poolt vastuvõtmisest.
- Toote nõuetele mittevastavuse või toote puuduste avastamisel kohustub Klient sellest koheselt, kuid mitte hiljem kui 2 kuu jooksul mittevastavusest teada saamisest, teavitama Ettevõtjat, saates vastava info e-posti aadressile info@rehvikaubamaja.ee 
- Lepingule mittevastava või defektse toote korral on Kliendil õigus nõuda Ettevõtjalt kohustuse täitmist, taganeda lepingust või öelda leping üles ning nõuda kahju hüvitamist, hinna alandamist, rahalise kohustuse täitmisega viivitamise korral nõuda viivist.
- Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Kliendil õigus nõuda esmalt toote tasuta parandamist või asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või tagastada toode Ettevõtja kulul. Kliendil on õigus nõuda toote ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ning toote eest tasutud summade tagasinõudmist, kui:
•Ettevõtjal ei ole võimalik toodet parandada või asendada või
•Toote parandamine või asendamine ebaõnnestub või
•Ettevõtja ei ole toote puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud või
•Kliendile tekitatakse põhjendamatuid ebamugavusi.
- Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral hüvitatakse Kliendile toote eest tasutud summa koos transpordimaksumusega Kliendi poolt näidatud pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul. Ettevõtjal on õigus tasutud summade tagastamisega viivitada seni, kuni Klient on tema käes oleva toote tagastanud või esitanud tõendi toote tagastamiseks üleandmise kohta postiasutusele.
- Ettevõtja ei hüvita Kliendi tehtud kulutusi toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral ega vastuta nende eest, kui: 
  Toote väärtus on langenud/toode on kahjustunud Kliendi süül;
  Puudused on tekkinud toote mittesihtotstarbelise kasutamise, s.h. hooldusjuhise mittejärgimise tagajärjel;
  Toote on väärtus on langenud tavapärasel kasutamisel tekkinud loomuliku kulumise tõttu;
  Puudub ostu sooritamist tõendav dokument.
- Juhul, kui Kliendi ja Ettevõtja vahel on tekkinud erimeelsused toote puuduste osas, on Kliendil õigus pöörduda pretensiooniga Ettevõtja poole, märkides kirjalikus või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis (e-kiri) esitatud kaebuses ära oma nimi ja kontaktandmed, kaebuse esitamise kuupäev, tootel esinev puudus ning omapoolne soovitav lahendus. Ettevõtja vastab Kliendi kaebusele kirjalikus või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis (e-kiri) 15 päeva jooksul.
- Juhul, kui Klient ja Ettevõtja ei saavuta vaidluse osas kokkulepet ja kui vaidlusaluse toote väärtus on vähemalt 30 eurot, on Kliendil õigus pöörduda vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks Eestis tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijavaidluste komisjoni poole ning üleeuroopaliselt Euroopa Liidu veebipõhisevaidluste lahendamise Online Dispute Resolution keskonda aadressil http://ec.europa.eu/odr. Tarbijavaidluste komisjonis on kaebuse läbivaatamine pooltele tasuta. Vaidluste lahendamisel Eestis tarbijakaitseameti juures lähtutakse Eesti Vabariigi seadustest.
- Komisjoni otsusega mittenõustumisel on pooltel õigus pöörduda Ettevõtja asukohajärgsesse maakohtusse.